No must-does.

Jäkla mysig dag än så länge. Vaknade imorse av att telefonen ringde och fick öppna ögonen till min kära fästmans röst i andra änden av luren. Sedan dess har jag kollat på serier, pluggat och läst lite i min bok så jag har inget att klaga på. Imorgon har jag en föreläsning i skolan och sen ska jag träna, kanske blir något träningspass idag också! Ikväll ska jag bänka med med god mat i soffan och kolla på paradise hotel. Tänkte vara titta in och uppdatera lite. Har aldrig gjort en lista här i bloggen så jag kanske ska göra det! Får kika på några lite senare och se vilken jag kör på. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!