Forgetful me.

Glömde bort att bloggen fanns! Tänkte berätta om allt det spännande som hänt i mitt liv. Har hunnit med nästan all planering inför bröllopet så det är jätteskönt! Jag och Robin är äntligen nöjda med allt vi kommit fram till och nu känns det som något stort och roligt som vi bara kan se fram emot istället för att oroa oss om hur allt ska fungera ihop. Har även börjat min allra sista termin i skolan och det ska bli så jäkla skönt att bli klar med allt det innan bröllopet. 

Just nu är jag på väg till jobbet för ett kort kvällspass och sen blir det att åka hem om mysa med fästmannen som åker på jobbresa på söndag och är borta i hela TVÅ veckor! Hur aka jag klara detta är frågan! Hatar att han är borta några dagar och nu häller det 14 dagar... Suck. Mycket mer än så har inte hänt. Har varit små saker som grymma myskvällar hemm samt lite festande och så jobb. Igår hann jag även med en tjejkväll ute med drinkar och fint sällskap. Jag mötte upp Malin och Erica på stan och kl. 23 gick jag hem glad och lite rund om fötterna men precis lagom så jag inte kände av något imorse vilket var tur då det va skola idag haha! 

Nu är jag snart framme på jobbet så jag bjuder på lite bilder istället.








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!