Candy for my ears.

Igår ringde Robin och sa att han var på väg hem redan kl. 15 så jag drog på mig kläderna och mötte honom utanför porten för att sedan åka och handla. Planen var att hitta ett par varma vinterskor till honom och sedan handl lite matvaror så jag har det viktigaste när han är borta. Vi hittade galet snygga skor till honom, alla matvaror vi (jag) var ute efter och så fyndade jag hem tre par nya örhängen. Jag älskar när glitter har rea! Är strax på jobbet så jag slänger upp bilder på örhängena nu så hörs (skrivs) vi senare!








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!