Freezing days.

Då var ännu en fredag här och jag förvånas fortfarande över hur fort veckorna flyger förbi. Sitter och tittar på nyaste avsnittet av Grey's anatomy just nu. Efter att ha väntat i flera månader är säsongen äntligen här! Ikväll blir det ett jobbpass och imorgon väntar en sovmorgon med min fästman! Han ringde nyss och sa att det ska bli jättemysigt att få ligga kvar i sängen och mysa med mig och jag känner likadant. Det är inte ofta vi får göra det eftersom han jobbar måndag till fredag och sen på helgerna jobbar oftast jag så det blir inte lika mycket mys som jag hade velat ha. Resten av helgen blir det att kolla på en spelning, jobb, serier och plugg så jag kan säga att det kommer bli en bra helg! Förresten, kylan kom fort men jag gillar det. Älskar hösten ich att få dra på mig myskläderna och tända ljus.






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!