Early morning.

Sitter och försöker hålla mig vaken på spårvagnen som vissa andra tydligen inte lyckas med. Har en tjej framför mig som sover med öppen mun och... Wait for it... dreglar. Min helg som skulle ha lite jobb ändrades och det blev mycket jobb. Igår ringde de från jobbet och meddelade att en av vikarierna blivit sjuk så jag åkte in och började 11 istället för 14 och jobbade till 21. Idag kör jag långpasset 7-21 eftersom hon fortfarande är sjuk. Det är grymt att få ihop så många timmar på så få dagar eftersom jag går i skolan också men just nu hatar jag mig själv för att jag sa ja till långpasset. Det kommer dock kännas bra så fort jag kliver innan för dörrarna till jobbet! En av fördelarna med att jobba söndagar och börja tidigt är att det är helt dött ute! Inte en människa ute och allt är så tyst och mysigt. Kallt är det också men är man klädd rätt spelar det ju ingen roll! 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!