Dress for success.

Idag började morgonen med besök av Sara och Nicke som skulle vidare på ultraljud efter men hade en stund så vi satt och fikade och pratade om lite allt möjligt. När de hade gått plingade det helt plötsligt på dörren och där stod en kille med ett paket i handen till MIG! Började skutta runt av glädje haha! Nu har alltså första brudklänningen kommit och även testats. Johanna kom förbi och testade den och sedan åkte vi in till stan och lämnade in den hos en skräddare så i oktober får vi den och då kommer den sitta perfekt! Den är så sjuuuukt fin och jag längtar till alla klänningarna är framme! Har hunnit med en massa bröllopsplanering idag och igår så nu är jag nöjd med allt och jag fixade även en fin inspirationsbakgrund till datorn så nu kör vi! Woop woop!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!