Weekend in a nutshell.

Då sitter vi på bussen nu på väg ut till Robins mamma för att fira Robins lillasyster, felli. Ser framemot kalas och fika men mest ser jag fram emot att ge henne presenterna för jag vet att hon kommer bli glad!!! Igår hade vi över en kompis så det blev en del dricka men jag skippade utgången. Köpte hem lite mat och kollade på House istället medan killarna partade vidare. Runt tre tiden när jag hade somnat kände jag hur älsklingen kröp ner i sängen och kramade om mig, finns nog inget bättre än det! I fredags fick vi också finbesök! Blaze blev lämnad hos oss runt två tiden. Om ni inte har förstått det så är Blaze Robins styvpappas hund. Blev en del promenader med honom och sedan mys. Vi va beredda på att gå upp tidigt men han sov som en stock! Runt 10 när vi vaknade kom han in till oss och då ville han ut och kissa, bästa hunden som ger oss sovmorgon! Vid tre tiden på lördagen blev han hämtad och då är vi vid början av detta inlägg så nu vet ni typ allt som hänt under helgen! 

Hoppas ni alla har en fin söndag så hörs vi kanske senare! 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!