Previous moments.

Då var det dags för ännu ett jobbpass och det känns jättebra! Gick upp kl. 07.30 imorse för att sitta barnvakt åt Robins småkusiner och kl. 8 trampade dom in med en energinivå som inte gick att förklara så det var bara att bli pigg för min del också! Vi hade det mysigt med film och sedan spelade vi Wii så jag kan inte klaga på att jag haft en dålig morgon. Efter att dom hade åkt gjorde jag lunch och sedan hann jag vila en liten stund innan det var dags att göra iordning mig för att åka. 

Tänkte berätta vad jag har haft för mig dom senaste dagarna! I tisdags blev jag upphämtad av Robins mamma, hans mormor och Jennie och felli för att bila till Södertälje för att testa bröllopsklänningar! Den affären va som i en film, som en dröm. Omklädningsrummet öppnades ut mot en scen och där framför scenen fick familjen sitta och bedömma klänningarna. Va helt magiskt och jag va i himlen men tyvärr va även priserna där för det va enligt mig inte rimligt med så höga priser så nu gäller det att titta vidare. Det positiva är att jag testat klänningar som jag inte ens kunde tänka mig innan och det visade sig att dessa klänningar satt som gjutna på mig! Tyvärr fick man inte ta bilder inne i butiken så nu får helt enkelt föreställa er hur det ser ut! 

Igår fick jag finbesök av Alex som kom över med två flaskor vin för att fira... Livet säger vi! Flaskorna försvann fort och vi låg på soffan och lyssnade på nostalgilåtar och varvade det med fjantig dans! Underbar kväll! 

Nu är jag snart framme så vi hörs nästa gång!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!