Just awesome.

Då sitter man på spårvagnen ännu en alldeles för tidig morgon på väg till jobbet. Blev uppringd av min avdelning i fredags och jag kände att jag lika gärna kan jobba en heldag och tjäna lite extra mycket. Robin är bortrest och jag hade inget speciellt planerat så varför inte! Igår spenderade jag förmiddagen hos svärmor plus familj och vi var även och bokade bröllopslokal så nu är även den fixad! Känns så skönt för nu är det inte så jättemycket kvar om man tänker efter, ligger helt rätt till i mitt schema som jag gjorde! Det blev en snabb avfärd därifrån då bussarna går så dåligt på helger men väl hemma blev det en tupplur för jag va så trött efter fredagens äventyr. Malin kom över och det blev en del dricka och så dans på Hugo med lite annat folk till stängning. Nu tillbaka till igår, fick sms av en gammal vän från Stockholm om att hon va sugen på en spontantrip till Norrköping så halv åtta mötte jag upp henne så gick vi och åt på munken och satt och pratade om allt möjligt innan det var dags för hemgång eftersom jag behövde sova. Kan säga att jag har haft en grym helg men nu tycker jag att min kära fästman kan komma hem för han är saknad <3






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!