Excuse me for partying.

Enligt Felli bloggar jag inte längre så här kommet en uppdatering. Kan även berätta att jag skrev ett helt inlägg om vad jag har gjort men sen kom något upp och jag stängde ner appen eftersom jag tänkte publicera inlägget senare i lugn och ro men nej, då försvinner allt istället. I torsdags bokade jag äntligen tid hos frissan och nu är det gjort! Har klippt av mig håret samt färgat utväxten och det kunde inte ha blivit bättre! Är så otroligt nöjd och nu tänker jag bara "varför gjorde jag det inte tidigare?!" Har även hunnit med mycket plugg och häng med kompisar samt fästman så man kan säga att jag har haft det riktigt bra! I fredags firade vi Robins lillebror som hade fyllt 18 och det slutade med dricka och dans ute och sedan hemgång vid stängning och i lördags va jag på tjejkväll hos min fina vän Malin! Träffade hennes andra vänner och vi hade en grym kväll men det blev ingen utgång för min del då min kropp behövde vila. Söndagen va vi ute i skärblacka för att fira lilla Mike som inte är så liten längre utan han är numera två år!!! Annars har det inte hänt så mycket mer så hör får ni bilder från dagarna istället.












Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!