Yelling timber.

Igår kväll var det jobb som gällde och samma gäller ikväll. Är på väg till jobbet nu och jag måste erkänna att jag ser fram emot det! Skulle självklart inte bli ledsen om jag hade varit ledig men att jobba är definitivt inget straff! Igår kom Blaze (hund) till oss och snacka om att man blir sugen på att skaffa egen hund! Så mysigt att ha honom hos oss och förutom att jag vaknade upp men endast en och en halv strumpa på golvet bredvid sängen så är det underbart att ha honom hos oss! Haha han hade nog blivit lite hungrig under natten så då var mina strumpor lätta byten. Jag känner mig hedrad för det betyder ju att mina strumpor faktiskt luktade gott eller rättare sagt aptitretande haha! Efter mycket om och men på grund av det gråa vädret var det dags att gå upp och då hade min kära fästman tänt ljus på bordet dukat upp en stor frukost så min morgon började perfekt! Har varit nere på senaste och att det är regnigt och ruggigt ute hjälper inte ett dugg. 

Nu kör vi jobb 14-21.15 och sen ska jag hem och pussa på på min älskling och imorgon börjar en helt ny dag och helt nya möjligheter för jag har faktiskt inte tid att vara nere! Let's do this!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!