Get well, soon.

Kämpade mig igenom kvällsjobbet i måndags. Redan efter en timme kände jag hur jag blev tung i huvudet och började må illa så det var riktigt jobbigt att jobba till 21.30 och sedan åka hem i kylan när jag va helt frusen redan innan jag gick från jobbet. Igår mådde jag bättre. Jag var hängig och orkade inte göra så mycket men annars var det lugnt tills kvällen kom. Började frysa helt galet mycket och fick ont i halsen så jag tog en lång dusch och lade mig efter att ha tagit en panodil. Idag mår jag skit. Ont i halsen, hängig, frusen och allmänt dålig. Idag blir det en hemmadag i väntan på min fästman som kommer hem från Finland ikväll runt sjutiden. Han åkte igår så han har inte varit borta länge men när man bor ihop så känns varenda minut man är ifrån varandra. 

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med min apelsinjuice så hoppas ni har en bra onsdag! 



C- vitaminer ska göra mig frisk!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!