It's almost here.

Då är lördagen här och även det fina vädret! Solen skiner och det är varmt ute så jag mår toppen. Idag kommer som sagt Jennie hit och sover över eftersom vi drar till Stockholm imorgon och då kommer vi åka direkt till hotellet vi ska bo på. Vi drar nog ut på stan en stund innan vi går tillbaka till hotellet för att vila och göra iordning oss inför konserten. Kan inte fatta att vi ska se Pink!!! Vet inte om jag har berättat det men just nu är Robin och hans morbror Tom i Umeå för att hämta en siberian huskey som ska bli Anders hund och imorse fick jag ett samtal om att hunden som heter Blaize va världens snällaste och tydligen låg och sov i bilen. Ska bli så roligt att träffa valpen på måndag!!!

Nu ska jag fixa lite här hemma men ni får se en bild på min goooooda middag igår.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!