Always make time for love.

Med musik i öronen är jag nu på väg till jobbet. Jobbar idag, imorgon, fredag och antagligen på måndag och det är långa pass så jag är glad! Robin är i väg på jobbresa i Småland så jag hade tänkt lägga mig i tid igår men det gick ju sådär... La mig strax efter tolv och somnade vid ett. Man kan nog inte kalla mig pigg just nu men batterierna värms upp haha! Efter jobbet ska jag träna och sen plugga lite men mycket annat kommer nog inte hända nu i dagarna. I helgen ska jag ha mys med min man för nästa vecka på torsdag åker jag till Tyskland för 10 dagar med mina föräldrar! Ska bli så kul! Och på tisdag nästa vecka flyttar kattungarna också.

På onsdag nästa vecka är det en speciell dag. Det datumet ett år sen hade vi den perfekta dagen. Vi kunde inte slita oss från varandra, jag och Robin. Han fick min att känna mig som en prinsessa och det gör han fortfarande, varje dag. Det var den lyckligaste dagen i mitt liv för då gick jag från flickvän till fästmö och nu är vi här ett år senare och jag kan inte vara lyckligare <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!