Start of something new.

Idag började dagen med en trött Tina som drog sig upp ur sängen. Katterna va hungriga och det märktes då ena katten stångade mig i ansiktet medan andra katten satt på min mage och stirrade på mig. Gick upp kl. 07.30 och runt 8 kom Robins pappa hit. Han hade lämnat in bilen på service så vi fikade och satt och pratade fram till kl. 10.30 när det var dags för mig att gå för jag skulle nämligen på en jobbintervju! Har precis kommit hem och den gick jättebra men jag får inte veta förens i slutet på nästa vecka så nu är det bara att vänta. Ska vila nu för idag mår jag bättre än alla dagar hittills så nu jäklar ska sjukdomen bort och jag rör inte en fena mer än nödvändigt för det kanske är dags att lyssna på kroppen för en gångs skull!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!