My way of doing.

Underbara kväll! Ibland kommer jag hem och känner att det känns lite sådär. Efter några timmar kommer Robin hem och helt plötsligt är man världens gladaste. Man kan inte sluta le och självklart kan man småtjaffsa om saker och ting men allt löser sig direkt och man har en bra magkänsla helt enkelt. Ikväll är en sådan kväll. Robin kom hem efter jobbet och efter maten satte han sig vid datorn medan jag satte mig och pluggade. Vi sitter så att vi ser varandra och ibland tittar man upp och ser andra personen le mot en och det leendet värmer verkligen.

Nu till lite andra saker. Alla har ju lite egna saker som man gillar och lite egna knep så nu tänkte jag att jag kunde dela med mig av en sak jag ÄLSKAR! Dessa dressingar kan man köpa i vilken affär som helst och de är i pulverform. Jag brukar ta en påse, lite limejuice eller färskpressad lime och sedan lite vatten i så blir det den goooooodaste dressingen i världen! Finns i olika smaker men min favorit är den italienska.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!