Love to love me.

Återigen söndag men detta är inte en ångestfylld dag för mig. Jag fokuserar på skolan nu, på att det är påsk nästa helg, löning imorgon och på att få ihop ett perfekt påskägg till min fästman. Tycker det låter som bra saker att lägga tankarna på och dessutom så älskar jag att fixa saker. Ska även tipsa om en produkt som jag har hittat. Jag älskar att ta hand om kroppen och att smörja in mig efter att ha duschat hör till. Nu verkar det som att jag har fått med Robin på samma spår och jag kan inte bli lyckligare! Vi shoppade loss på Body Shop häromdagen och där hittade jag en bodylotion som doftar sååååå gott. Jag kan inte ens beskriva hur gott den doftar. Jag älskar allt som doftar vanilj så den här passar mig perfekt. Är så glad att jag har dig nu haha! Nu är det dags för en ansiktsmask, dusch och så min nya creme såklart!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!