Fast is better.

Här va det snabba puckar som gällde. Va som sagt på en intervju igår och hon som intervjuade mig skulle presentera min profil för kunden och idag ringde dom och sa att dom vill träffa mig på torsdag! Sen vet man inte hur lång tid processen tar efter det men jag hade ju förväntat mig att det här skulle ta två veckor så jag fortsätter hålla tummarna. Ska börja göra iordning mig nu för idag är det föreläsning som gäller och jag kan även berätta att vår lilla tjej är beräknad att föda idag men jag tror att det kommer dröja lite. Tänk om jag hittar kattungar här hemma när jag kommer hem från skolan?!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!