Baby boom of sweetness.

Är ledsen för dålig uppdatering men vi har haft fullt upp idag. Klockan 05.43 vaknade jag av att någonting lät annorlunda och jag flög upp i sängen. Det sjukt var att Robin vaknade och flög upp exakt samtidigt som mig! Vi smög fram till Winnie som låt i hörnet i lilla boet vi hade byggt åt henne och där låt en liten grå-vit underbar kattunge hos henne! Finaste jag har sett! Efter det kom det ut ytterligare två inom två timmar. Två svart-vita kattungar som sin mamma. Efter det var det lugnt och jag var helt hundra på att hon var klar men ungefär två timmar efter det när jag sitter med Robins mamma i telefon så hör jag att ungarna piper så jag går och kollar och där ligger till min förvåning... fyra stycken!!! Utan ett enda pip hade Winnie klämt ut en till och denna är helsvart. Kan inte ens beskriva hur söta dom är men ni får se lite bilder iallafall!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!