Make the best.

Inget speciellt planerat så jag åker till jobbet och jobbar lite extra timmar! Kör 14-20 så det är alldeles lagom. Hade tänkt ta cykeln som vanligt men efter en titt ut genom fönstret ändrade jag mig. Molnen var mörka och snacka om att jag gjorde rätt val! När jag satt och väntade på spårvagnen nu så började det spöregna! Hade inte varit roligt att cykla i detta väder. Efter jobbet blir det raka vägen hem för mys med min älskling eftersom att vi inte kommer ses mycket nästa vecka. De dagarna jag är ledig i veckan är han på jobbresa och sen har jag en dunderhelg med 7-21 pass både lördag och söndag. Cash is king! Hoppas ni har en bra dag trots vädret!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!