Covering the sky.

Då var helgen här men våran plan att åka till Stockholm blev inte av. Däremot har vi någonting jääääääätteroligt att se fram emot imorgon och jag känner fjärilar i magen när jag tänker på det! Igår efter jobbet cyklade jag till stan och mötte upp Robin för att sedan gå på bolaget. Efter det satte vi oss med filt och lite dricka i wasaparken och spelade yatzy! Så jäkla mysigt. Vi hade tänkt sitta där till Ante kom men helt plötsligt började det blåsa lite kallt och mörka moln täckte himlen så vi bestämde oss för att gå hem. Väl hemma körde vi musikquiz och lite drinklekar och jag kan säga att det vart en lyckad kväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!