Celebration day.

Sveriges nationaldag är här så vi säger grattis till Sverige idag och grattis till mig och Robin som varit förlovade i ett år idag! Vi började dagen med lite mys och sen åkte vi ut till hans mamma för mys. Vi hann umgås en stund och spela kort i solen innan mobilen började plinga. Robin har jour så det var bara att åka till hans jobb men som tur är så hänger jag me. Nu sitter vi på hans jobb och jag dricker varm choklad och kollar på när han jobbar vilket är mycket roligare än det låter! Huvudsaken är att vi är med varandra idag. Vi ska iväg och äta lunch ute sen när han är färdig här! Ikväll kommer de nya ägarna till Ace och hämtar honom så han är den sista för sen är det bara våra två katter kvar. Riktigt tomt hemma men jag är glad att alla får så bra hem! Nä nu fortsätter vi här men ni får bilder på hur jag ser ut idag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!