Baby got back.

Min älskling är äntligen hemma!!! Ni anar inte hur mycket jag har saknat människan! Efter att ha hängt med Johanna idag och tvättat ett berg större än mount everest så städade jag och sedan kom Robin hem så då blev det världens pusskalas! Dock hann vi bara packa, kolla på lite bilder från hans resa och ta en dusch innan vi skulle iväg och nu sitter vi här på bussen på väg ut till hans mamma. Imorgon börjar midsommarfirandet redan kl. 12 så vi åker redan idag och sover där. Ska mysa lite med familjen innan och dricka lite vin. Har haft en riktigt bra dag och en grym "semester" hittills! Fick även en present av fina Johanna idag som har varit i Turkiet med sin kille. Hon köpte en fotlänk till mig!

Hoppas ni har det bra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!