Unexpected happiness.

Det var ingen pigg tjej som öppnade ögonen nu på morgonen när väckarklockan ringde. Igårkväll var det en massa människor som skrek ute på gatan (fråga mig inte varför, på en måndag?!) så jag kunde inte somna. Har nog sovit fyra timmar som mest men det gör inget för idag slutar jag två!

Igår kom Robin och hämtade mig efter jobbet och när jag klev in i bilen luktade hela bilen McDonalds så jag frågade om han hade ätit och då drar han fram en påse med McDonalds-mat till oss och även en bukett med jättefina blommor till mig!!! Snacka om att det gjorde hela min dag! Han är underbar min prins! Väl hemma la vi ut en stor handduk på sängen och hade picknick framför lite serier innan vi somnade. Idag går jag runt med ett stort leende och det enda jag tänker på är: den människan ska jag gifta mig med nästa sommar <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!