Time off needed.

Var på väg ut genom dörren när jag hörde åskan så cykeln fick stanna hemma idag. Idag kör jag ett delat pass som innebär 7-12 och sedan 16-21 vilket är helt okej! Har fyra timmar mellan och då ska jag hem och packa inför helgen för efter mitt pass ikväll kommer Robin och hämtar mig och sedan åker vi ut till hans mamma för imorgon bär det iväg till Skara Sommarland!!! Dessutom ska vi inte bo i stuga och bli uppätna av myggor utan det blev hotell och ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR allt som har med hotell att göra. En perfekt minisemester helt enkelt!

Är snart framme på jobbet så jag bjuder på lite bilder från dagarna som varit.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!