Perfect half.

Halva helgen har gått och jag måste säga att jag är så sjukt lyckligt lottad. Igår åkte jag ut till blivande svärmor där jag även mötte upp Robin. Vi hade det mysigt, åt kebab och åkte sedan till hans morbror plus familj. Där drack vi några öl, satt och pratade och tog ett kvällsdopp i deras nya pool. Eftersom att vi hade bil och robin drack sov vi även över. Idag på morgonen åt vi frukost ute och sedan badade vi hela förmiddagen och stekte i solen. Åkte även förbi Robins pappa och stan på vägen hem. Älskar dessa helger när inget är planerat men man gör så mycket ändå! På stan gick vi runt en stund och så helt plötsligt fick vi en knäpp så vi köpte hårfärg och ansiktsmask och åkte sedan hem. Nu är jag brunhårig!!!

Ikväll tar vi det lugnt. Vi gick till Hemköp och köpte lördagsmys och nu kollar jag på CSI i sängen medan älsklingen spelar på datorn och jag måste säga att jag ÄLSKAR mitt liv!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!