Why, oh why?

Min dag började inte som planerat kan jag ju säga. Imorse ringde klockan när Robin skulle upp och då brukar jag gå upp och säga hejdå till honom vid dörren vilket jag gjorde. Bestämde mig sedan för att gå på toa innan jag kunde lägga mig igen för att snooza en stund till men det här med att ens mobil är ens liv... Utan att ens vara medveten om det hade jag med mig mobilen upp och lämnade den inne på toaletten sen vilket resulterade i att... jag försov mig. Inte mycket att göra åt saken nu men tänkte att i kanske ville veta det.
 
Ute snöar det för fulla muggar och jag måste säga att det är mysigt så länge man får sitta inomhus men så fort man kommer ut är det ett helvete. Skulle gärna skippa snön och dra till något varmt land nu med Robin, vi skulle verkligen behöva det. Han jobbar arslet av sig och jag behöver motivation för allt plugg men vi får helt enkelt vänta till sommaren! Om 19 dagar fyller jag år och söt som han är har Robin planerat mitt födelsedagsfirande så jag längtar faktiskt! Har ju önskat mig ett par saker men av föräldrarna har jag önskat mig något helt annat än det som fanns med på min lista som jag la upp här i bloggen. Jag har önskat mig pengar, eller sponsring rättare sagt. Antingen sponsring till vår bröllopsfond eller till vår semesterfond så nu håller vi tummarna.
 
 
Many wishes but my baby gave me the best thing... Love.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!