What I wish for.

Som jag lovat kommer nu en lista på saker jag önskar mig i födelsedagspresent! Vi kan säga att det här blir del ett eftersom att jag säkert kommer på fler saker! Om jag ska vara ärlig så gör jag nog den här listan mer för att det är roligt. Enjoy!
 
 
Vill ha ett par stövlar som inte sitter fastklistrade längs hela benet utan stövlar som sitter åt på rätt ställen, dvs. foten! Längs benet kan dom sitta lite löst :)
Sista skon hade jag nog tagit i en annan färg men det fanns inte nu och alla dessa är från scorett!
 
 
 
Michael Kors... behöver inte säga mer men dessa är orimligt dyra så dom är bara till för att dregglas på ;)
 
 
Iphone 5 skal från fyndiq!
 
 
Att få simma med delfinerna på Kolmården... obeskrivligt. Jobbar ju på Vildmarkshotellet under högsäsongen men vi får tyvärr inte rabatt på det för att det är så jäkla eftertraktat! Någon dag ska jag göra det!
 
Sist men inte minst, eller okej, den är nog nästan minst...
 
 
Kroppsolja från Nuxe!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!