Unexpected romance.

Pigg som attans trots att jag har varit vaken sen kl. 7 imorse och tvättat! Observera att jag skrev vaken och inte uppe. Robin höll kvar mig i sängen och ville gosa så jag kunde inte gå upp då för jag älskar att ligga kvar och mysa med honom så kl. 8 fick jag tvinga upp mig själv och ta tag i alla högar med tvätt. Såg ut som alperna hos oss men nu ni! Hälften torkar och resten ligger i tvättmaskiner så nu har vi en massa rena kläder! Eller snart iallafall
 
Igår när Robin kom hem skulle vi iväg och köpa hem mat men då tar han min hand och säger "vill du ha indiskt?!" och så log han världes sötaste leende så det slutade med att vi åt en romantisk middag på Indra som ligger på andra sidan gatan och guuuuuuuud vad gott det va! Jag ska definitivt äta där flera gånger och det säger jag som är indier så då är det bra haha! Vi kastade i oss maten och sen satt vi bara och var allmänt gulliga mot varandra. Perfekt kväll och ett perfekt firande av våran 1 ½ årsdag som egentligen är nästa vecka men vi sa att det fick bli vårat firande igår och jag är happy happy happy!
 
 
Hade inte med mig mobilen igår under middagen vilket faktiskt var skönt! Ni får iallafall se en bild på mina snygga stövlar från Tyskland, love!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!