Not really my style.

A cinderella story 3 (once upon a song). Hmm... såg den nyss för att trailern verkade sådär tjej-känslor-goodfeeling-mysig men jag måste säga att den va lite B. Älskar Lucy Hale som spelar huvudrollen för hon är med i en av mina favorit serier, pretty little liars men hon passade inte riktigt i den här rollen. Låtarna i filmer va grymt bra! Fastnade lite och jag sitter och nynnar på dom just nu så det var positivt iaf! Sitter och drar mig i soffan just nu men om exakt 16 min (15:30) ska jag resa på arslet och storstäda hela lägenheten! Alla ni som har katter vet hur skitigt det blir och det är inte så mycket att göra åt saken men jag ska få lägenheten att skina idag! Sen händer förhoppningsvis något roligt ikväll för det är ju trotsallt fredag!!! We'll see.
 
 
Här är en rolig bild. jag skulle leta efter listor på bra filmer man måste se och då hittade jag dessa populära sökningar. Ni ser ju vad jag har skrivit i sökfältet och vad jag fått fram... funny funny funny.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!