No words are enough for this feeling.

Ni anar inte vad som hände mig nyss! Vet inte ens hur jag ska berätta... När jag var liten drömde jag om ett stort fint bröllop och med åren så har den tanken blivit lite mer realistisk om ni förstår. jag har insett att man inte kan ha en massa kändisar som uppträder haha! Några år sedan kom jag på exakt hur jag ville att min bröllopsklänning skulle se ut och hur jag ville att salen skulle vara dekorerad. Sen träffade jag Robin, vi förlovade oss i sommras men sa att vi ska prata om bröllop och allt som hör till men inte stressa för vi vill ha en fint bröllop och ha sparat ihop pengar till det. Några månader sedan hittade vi den perfekta platsen, vi blev kära båda två. I sommras efter våran förlovning satt vi och fikade en dag och då började vi prata om bröllop och jag sa att jag visste exakt hur klänningen skulle se ut så ritade jag den lite slarvigt på ett papper för att visa.
 
Nyss kom jag in på en sida på facebook som en vän gillade och där var den. Bland alla bilderna i albumet hittade jag EXAKT den klänning jag ritade i sommras. Ni anar inte.... jag började gråta och skratta samtidigt och stackars Robin fattade inget men sen när jag visade den och förklarade läget ÄLSKADE han klänningen. Jag känner mtt hjärta slå fort som satan! Kan inte riktigt beskriva hur det känns för jag har aldrig känns så här starkt för någonting materiellt innan men nu kom det. Kommer inte lägga upp en bild här än för att jag inte vågar haha!
 
To. Die. For säger jag bara ;)
 
 
Jag och min prins <3 Jag älskar dig för att du står ut med alla konstigheter som följer med mig ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!