No time for ilness.

Snön är tillbaka på riktigt och jag gillar det inte alls. Jag var glad att snön hade smällt bort och att man äntligen kunde ta sig fram på vägarna utan att halka men nu är allt det tillbaka. Suck!
 
Idag har jag pluggat, ätit underbart god frukost och tittat på tv och sen när Robin kommer hem ska vi till systemet och förbi coop för att äntligen hämta ut ett paket som min pappa skickade till oss. Är så sugen på att träna men jag är fortfarande ganska snorig och har ont i halsen så jag borde verkligen inte för nästa vecka är det dags för skola igen och jag har inte tid att vara sjuk! Ingen lust heller för den delen så nu kör vi på positiva tankar hela vägen!
 
 
Vår middag igår... kan inte ens beskriva hur gott det var!!! Lövbiff, klyftpotatis med flingsalt, stekta aubergine och zucchiniskivor och tsatsiki <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!