My baby takes good care of me.

Hej alla ni därute och gott nytt år!!!

Det nya året började inte alls som jag hade tänkt för våran nyårskyss var inne på en toalett i tårar och extrem smärta för min del men den historien tar vi någon annan dag. Det som behöver sägas är att vi hade det jättebra och vi va lagom runda om fötterna ;)

Idag stod hemresa på schemat och inte något annat så nu sitter vi här på soffan, myser ooooooch Robin gör en pedikyr på mig! Hur underbar kille har inte jag?! Han ville det men nu sitter han här och svär åt mina korta tår för att han inte får nåt grepp om dom hahahaha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!