Mr. Blund had to go.

Godmorgon!

Vaknade imorse av en skrikande katt. Winnie löper och ozzy är här för att... tillfredställa henne haha. Låter helt fel men ni förstår nog. Tittade på klockan och såg att hon var 07.32. Tittade på min vänstra sida och såg en snarkande Robin. Kan berätta för er att det tog mig ett bra tag innan jag fattade att något inte stämde. Blev en ganska stressig morgon för hans del men han kom iväg och nu ligger jag här i sängen och myser med Shelly och jag känner mig trött men inte så trött att jag vill sova, vad gör vi nu? Jo, vi äter frukost istället!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!