Long day completed.

En lång dag avklarad och jag är glad! Kom hem en liten stund sen och satte direkt igång med middagen så nu står det wok med nudlar på spisen och väntar på Robin som kommer hem om 20 min. Älskar att ha fixat allt innan han kommer för jag vet att han alltid är så trött efter jobbet. Kan även meddela att jag vaknade upp utan träningsvärk och glad men under dagen började den smyga sig på mig så nu sitter jag här jäkligt stel i hela kroppen och på torsdag är det dags igen! Förhoppningsvis är smärtan borta tills dess för att göra plats för den nya träningsvärken haha! I skolan hade vi psykiatri och medicin idag, en tråkig och en intressant kurs men man kan ju inte älska allt. Känner att mina inlägg blir tråkigare för varje dag som går men det ska vi nog kunna fixa. Vi tar det f.o.m nästa inlägg för nu kommer ytterligare tråkig fakta: jag ska tvätta på toesdag, wohooo! haha vi höres!
 
 
haha älskar den här bilden från 9gag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!