Last steps towards freedom (almost).

Nu är vi inne i slutspurten när det gäller den här inlämningen och det ska bli så skönt att få trycka på "skicka" snart! Fick lite skrivkramp en stund sen så då fick jag klämma in en paus och det blev en lyxpaus. Glass och två serier, 90210 och pretty little liars, som har släppt nyaste avsnitten. Jag var bara tvungen att titta och jag vet ju att jag kommer bli klar med allt snart så jag vet egentligen inte varför jag stressar! Kanske bara hör till haha.
 
Robin har köpt ett nytt datorspel som kom hem idag så det kommer vi sysselsätta oss med ikväll och jag ve inte om han är mer spänd på soelet eller jag! Spelet heter Streetfighter och är som Tekken för er som spelat det, riktigt roligt! Nää nu måste jag skriva klart arbetet så vi hörs senare igen!
 
 
So good. Nomnomnom!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!