Hunting in the dark.

Gissa vad jag gör? Jo, jag ligger i sängen. Både jag och Robin la oss kl. 20.30 för att titta lite på serier men han somnade nästan direkt och jag kommer somna näraomhelst! Jag är helt slut! Vi (Robin) gjorde jättegod middag och sen kollade vi på en film som jag faktiskt kan tipsa om. Den heter trollhunters och är faktiskt en norsk film som handlar om tre ungdomar som gör en dokumentär om björnjägare men får se helt andra grejer, nämligen troll! Den låter hur fjantig som helst men den va riktigt bra!

Imorgon har jag heldag i skolan så jag vet inte om jag hinner skriva så mycket men jag ska försöka och annars är jag hemma runt 5 så då får ni en uppdatering!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!