Hey, don't run.

Snooooooooor i mängder!
 
Jag förstår verkligen inte hur man kan producera så jäkla mycket snor! Vaknade imorse av att klockan ringde kl. 06.20. Tänkte att det måste vara fel men sen kom jag på att Robin skulle till jobbet så det var bara att sätta igång och skaka lite liv i honom som gick oväntat bra! Han bara flög ur sängen haha! Vi somnade inte förens kl. 04.00 så jag hade förberett med ett vattenglas för att väcka honom men inget sådant behövdes. Efter att han hade gått låg jag vaken ett bra tag till för att jag inte kunde andas genom näsan och om jag ska vara helt ärlig vet jag inte när jag somnade om. Kommer ihåg att jag slog ett rekord iallafall! 13 nysningar i rad!!!
 
Nu blir det en kopp te, the ellen show och sen lite plugg!
 
 
Godaste drycken!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!