Goosebumps.

Sitter och äter frukost och kollar runt lite på imdb. Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR den sidan. Jag älskar att se vilka nya filmer som kommer, vilka som ska vara med i filmerna och även att läsa om skådespelare och deras biografier. Skulle helt seriöst kunna sitta i flera timmar på den sidan och ibland händer det också. Sätter mig och börjar titta runt lite och helt plötsligt har det gått 2 timmar utan att jag ens har märkt av det! Det bästa är ju att man kan trycka på en flik som heter "movies in theatres now" så får man upp en lista på alla filmer som går på bio och se hur dom har rankats men det är ju filmer i USA vilket betyder att dom inte ens kommit hit till lilla Sverige! Lite roligt att ha koll på vad som snart kommer hit.
 
Nu fastnade jag för en film som kommer ut nu 2013 och jag är inte ett stort fan av skräck om jag ska vara helt ärlig men jag gillar thriller och den här trailern gav mig gåshud så den här filmen SKA jag se när den kommer hit!
 
 
 
Halle Berry är så troligt bra! Ändå så tycker jag att hon inte gör lika mycket i filmer som andra skådespelare men allt hon gör blir så otroligt bra. Båda tummarna upp för henne!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!