Dead to the bones.

Helt död. Jag är verkligen helt död. Har precis varit och kört ett pass med Johanna på friskis och jag vet helt ärligt talat inte ens hur mina ben lyckades få hem mig utan att kollapsa på vägen för jag har grova spagettiben just nu. Magen kurrar och protesterar den med så nu väntar jag på Robin som är på väg hem och sen ska vi äta! Riktigt roligt var det och jag älskar att man mår så bra och känner sig så duktig efter! Fick testa på en gång men nu är det bestämmt, jag ska köpa ett gymkort där! Det bästa är ju att man har någon att träna med för då struntar man inte i det utan det blir av då. Nää mina fingrar orkar inte ens skriva mer nu så jag ska hoppa in i en dusch men skriver lite senare igen om jag lever haha!
 
 
En outfit bild från jennies fest!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!