Curious in a cone.

Nyfiken i en strut, det är mina katter. Sitter här och pluggar medan katterna sitter och stirrar på mig och man ser hur nyfikna dom är så fort jag rör mig eller flyttar någonting på bordet. Tror att de behöver leka av sig lite. Vi har precis tryckt i oss mat som Robin lagade (såklart! mästerkocken) och det blev spagetti och köttfärssås. Så barnsligt gott och perfekt om man är hungrig eftersom att det inte tar lång tid att laga. Nu sitter jag här bänkad bland mina böcker när jag hellre skulle vilja umgås med min älskling men what to do. Måste man så måste man! Innan maten var vi och lämnade bilen vi hade lånat och fick sedan skjuts hem av Rickard och Felli. Kommer nog inte hända mycket mer denna kväll för jag vill försöka lägga mig i tid men imorgon väntar en heldag i skolan som ska bli roligt. Hoppas att ni har haft en bra kväll!
 
 
En bild på oss från lördagen när vi bowlade <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!