Bones in a bag?

Hej alla knäppa människor därute!
 
Kan berätta för er att jag sitter här i soffan, filten värmer, glasögonen är på och jag är redo för en serie som har premiär idag som jag har väntat på och det är nämligen Bag Of Bones med Pierce Brosnan. Serien är bara på två delar men den är baserad på en av Stephen Kings böcker... Som jag nämt tidigare så är jag stortt jäkla Stephen king-fan så nu säger jag hejdå, ska koncentrera mig på tvn men jag tänkte lägga upp en önskelista sen för jag fyller nämligen 23 snart!!! Nej, jag tänker inte att jag är gammal... inte så som jag festar ;)
 
 
 
Bilder från nyårsfirandet! <3
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!