Big birthday.

Och där försvann min energi. Vaknade runt 8 och kände mig extremt pigg, tittade åt sidan och där låg Jennie vaken så vi började prata om lite allt möjligt. Nu ligger jag här i sängen med Robin och tittar på livestream men känner på mig att jag kommer somna närsomhelst. Vart tog energin vägen?!

Tänkte berätta om gårdagen! Runt 4 tiden började jag göra tårtan som fick bli en jordbgubb/chokladmousse tårta istället för hallon/chokladmousse som jag brukar göra för i sista sekund kom jag på att Jennie inte gillar hallon! Använde karamellfärg i grädden också... Ni ska få se bild! Kl. 17 kom gästerna och 18.30 smsade Jennie att hon va utanför så då gömde alla sig och hoppade fram när hon hade kommit in! Gick lite sådär men roligt var det haha :D kvällen blev riktigt lyckad och Jennie va glad vilket var det viktigaste! Prick tolv stod vi utanför krogen och grattade Jennie men istället för att gå in gick vi och åt pizza som alla föredrog och ni anar inte hur gott det va med mat! Precis vad som behövdes så det blev mat, nåt avsnitt av vänner och sen deckade alla! Här kommer lite bilder...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!