Zombies do walk this earth.

Godmorgon kära läsare som står ut med mig! Igår hade jag en zombie-dag. Hade dessutom prov i skolan som faktiskt gick bra (tror jag, man vet ju aldrig vad lärare vill ha) och sen på kvällen efter maten va jag helt okontaktbar. Matkoman slog till och höll i sig till sängdags. Nu sitter jag dock här, pigg, och är sugen på en promenad i solen. Man får passa på innan vintern slår till igen för jag tror knappast att våren är här för att stanna redan nu. Nu drar jag ut men ni får bilder på hur jag såg ut igår!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!