Things everywhere.

Ni anar inte hur mycket katter kan underhålla en. Ni som har katter vet såklart men det är helt otroligt för jag skulle kunna sitta och leka med våra katter i timmar utan att tröttna. Vi har ju två stycken som ni kanske har sett på bilder och dom är födda i samma hem men inte syskon vad vi vet. Sen ska ni veta att hemmet där dom föddes såg ut som en svinstia med tre hundar, två marsvin och fyra katter så dom vi köpte katterna av hade nog ingen koll på om de hade samma mamma eller inte. Har lekt med katterna ett tag nu och även pluggat (blä!) så nu ska jag nog ta det lugnt en stund men jag känner på mig att det kommer sluta med att jag hamnar här igen eftersom att jag har en del plugg som måste göras. Vill egentligen bara lägga mig i sängen och läsa. Har läst halva boken nu (femtio nyanser av mörker) och min tanke om att den var seg i början ändrades fort. Nu händer det så mycket att jag inte ens vill sova utan helst bara ligga och läsa hela nätterna. Ni som inte läser dom, LÄS! Iallafall ni tjejer för killar är nog inte så förtjusta i dem.
 
 
Streetfighter spelar jag och Robin ihop men just nu sitter han och spelar annat på datorn så det får bli en annan dag! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!