So much love this day.

Att sitta i soffan nyduschad är helt underbart! Jag och Robin kan räkna på en hand hur många gånger vi har duschat separat. Vi duschar alltid ihop och vi sitter alltid i duschen som är en tradition för honom och har blivit en för mig också. Idag satte vi oss och pratade om lite allt möjligt och helt plötsligt satt vi och asgarvade åt varandra. Han försökte lära mig skjuta vatten mellan tänderna men jag såg bara ut som ett mongo när jag försökte så han kunde inte sluta skratta åt mig haha! Sen började vi köra musikquiz, en sjöng en mening och den andra skulle gissa låttiteln och ni anar inte hur roligt vi hade! Efter en och en halvtimme kom vi äntligt ur duschen! Innan duschen satt vi och spelade mariokart och till och med då skrattade han åt mitt sätt att styra för att jag verkligen styr med hela kroppen när jag försöker svänga men det är så jäkla svårt att sitta still! Vi åt även älgskav med kantareller i gräddsås och potatismos innan så jag kan helt klart säga att det har varit en av de bästa lördagarna på länge!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!