So good feeling.

Lördag och jag är så lycklig! Vaknade upp imorse med världens bästa känsla för jag behövde inte tänka på inlämningen längre. Idag hade vi tänkt gå in till stan men nu när det snöar så mycket känner vi inte riktigt för det längre så vi kommer nog ta det lugnt hemma. Robin vill att jag börjar titta på serien Avatar så det ska vi göra nu och sen får vi se vad som händer, man vet aldrig. Kan även berätta att jag gick ut igår och mötte upp Robin och hans kompis och jag drack världens godaste drink också men som vanlgt så vem man aldrig vad den heter, ber alltid bara om nåt surt haha!
 
 
Mys imorse <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!