Pretty images.

Skönhetssömnen är fullbordad. Idag sov jag till 11 och kände mig helt utvilad men kunde jag sova vidare? ofcourse men det gjorde jag inte. Nu sitter jag och tittar på Keeping Up With The Kardashians som är helt beroendeframkallande har jag insett nu. Jag planerar numera runt detta program så då har det nog gått alldeles för långt, får gå på rehab för det eller nåt. Idag ska det pluggas och jag ska försöka kurera mig också för jag mår inte bättre idag. Vill in till stan också men får se hur det blir med det, beror helt på om jag orkar.
 
Tänkte visa er några av bilderna vi tog med systemkameran.
 


 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!