Please hand me the gun.

Börja sakta (läs snabbt) men säkert tröttna på alla skoluppgifter. Försöker hålla mig positiv men det går verkligen inte. Har en inlämning som ska in ikväll och sen tänker man att det är paus ett tag men nej. Då ska det pluggas inför provet nästa vecka och sen efter provet sätter nästa uppgift igång. Jag klagar inte mycket annars utan jag sätter mig och gör det men här känner jag att jag har rätt att få skriva av mig lite. Som ni förstår har jag inte gjort annat än att plugga idag och äta. Hunnit med toabesök också men funderar starkt på en kateter för jag har inte ens tid att gå på toa. En bra nyhet är att jag har planerat alla hjärtans dag. Jag vet exakt vad vi ska göra då och det kommer bli grymt! Robin kommer bli shockad och överlycklig och jag vill inget annat. Nu till den stora frågan, hur hade jag tid till att planera det?! det har jag inte så vi hörs sen.
 
 
Mini marshmallows i olika färger från ICA...
 
 
et voila!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!