Oh my gosh, freedom.

Läs och häpna för jag har precis skickat in min inlämning och jag kunde inte varit lyckligare just nu! Jag som alltid brukar skicka in en minut innan deadline har skickat in allt två hela timmar innan, jag är nog inte helt frisk idag. Pluggade på jättebra innan Robin kom hem men efter att han kom hem hände inget med mitt pluggande. Blev ganska frustrerad så jag sa att han borde hitta på något *hint hint* och då skulle han plötsligt ut och dricka öl med en vän. Så fort han hade gått började jag plugga och blev nu klar med allt inom en timme. Ibland får han helt enkelt sparka ut killarna för att få saker gjorda. Jag tänkte gå ut och möta dom för att dricka lite men känner mig fortfarande lite halvdålig och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Har känt i ett par dagar nu att någonting är på gång men det har inte brytit ut. däremot har det stoppat min träning vilket suger men jag orkar verkligen inte blir sjuk. Får se hur jag gör. Kanske blir en myskväll i soffan med en film istället!
 
 
Jag och mitt nya mobilskal som jag hittade på glitter. Fick ett presentkort där i födelsedagspresent och apropå födelsedag så ska jag visa er vad jag fick så det kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!